Mailing do firm i mailing reklamowy do konsumentów

Wiele tradycyjnych kanałów pozyskiwania zainteresowania klienta ma jedną z dwóch mało pożądanych cech: są nieskuteczne oraz drogie. Niektóre z nich mają obie te cechy… Dlatego właśnie znaleźliśmy sposób na efektywne dotarcie do klientów firmowych, a także konsumentów.

Mailing do firm i mailing reklamowy do konsumentów

Wiele tradycyjnych kanałów pozyskiwania zainteresowania klienta ma jedną z dwóch mało pożądanych cech: są nieskuteczne oraz drogie. Niektóre z nich mają obie te cechy… Dlatego właśnie znaleźliśmy sposób na efektywne dotarcie do klientów firmowych, a także konsumentów.

Mailing do firm – Pozyskiwanie zapytań ofertowych od firm

Pozyskamy dla Państwa zainteresowanie klientów firmowych. Kampanie są realizowane poprzez wysyłkę specjalnie przygotowanej wiadomości e- mail do szerokiej bazy firm z całej Polski. Celem działań jest pozyskanie odpowiedzi od klientów mających w danej chwili potrzeby związane z Państwa produktami/usługami. Nasze kampanie umożliwiają pozyskanie od 20 do 100 zapytań ofertowych w ciągu 1 miesiąca. Daje to możliwość osiągnięcia nawet 30% skuteczności sprzedażowej. Na życzenie klienta, proponujemy również mailing reklamowy do firm.

Kluczowe atuty mailingu do firm

e-Mailing SprzedażowyOdbiorcy

Dostęp do bazy ponad 600 tys. firm z różnych branż z całej Polski.

e-Mailing SprzedażowyWstępna oferta

Możliwość wysyłki e-maili zawierających wstępną ofertę (w mailingu do firm wykorzystywane przez nas bazy zawierają odbiorców, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie materiałów handlowych).

e-Mailing SprzedażowyDane

Otrzymujecie Państwo dane firm, które wysłały odpowiedź, iż są zainteresowane dalszym kontaktem – nazwa firmy, imię i nazwisko osoby, nr telefonu, adres e-mail.

e-Mailing SprzedażowyKreacja

Tworzymy atrakcyjną treść e-maili do firm w konsultacji z Państwem.

e-Mailing SprzedażowyEfekty

Dzięki przekazanym kontaktom Wasi handlowcy pracują skuteczniej.

Jak działa mailing do firm

Poznaj mechanizm mailingu do firm, dzięki któremu możesz poprawić wyniki sprzedażowe.

1. Baza potencjalnych
klientów

ludzie-cien

firmy

2. Wysyłka
komunikatu

koperta-cien

wiadomość e-mail

3. Monitorowanie reakcji
odbiorców

komputer-cien

zapytania odbiorców

selea-mailing-jak-to-dziala-2

firmy

wiadomość e-mail

zapytania odbiorców

4. Tworzenie bazy kontaktów sprzedażowych

serwer-cien

nazwa firmy, imię nazwisko, nr telefonu, adres e-mail

5. Przekazanie bazy kontaktów handlowcom

czlowiek-cien

zainteresowani (mocne leady)

selea-mailing-jak-to-dziala-2a

nazwa firmy, imię nazwisko, nr telefonu, adres e-mail

zainteresowani (mocne leady)

Chcesz wypróbować e-mailing do firm? Skontaktuj się z nami!

Mailing reklamowy do odbiorców indywidualnych

mailing reklamowyWypromujemy Państwa markę i produkty kierowane do odbiorców indywidualnych, zapewnimy wzrost sprzedaży w sklepach internetowych. Mailing reklamowy może zostać wysłany do całej bazy ponad 2,5 mln konsumentów, istnieje również możliwość sprofilowania grup odbiorców pod kątem różnych kryteriów, np. płeć, wiek, miejsce zamieszkania, zainteresowania. Umożliwiamy realizację kampanii automatycznych, np. dosyłanie kolejnych wiadomości po kliknięciu w kreację pierwszej wiadomości. Wszystkie adresy, z których korzystamy są zgłoszone do GIODO i posiadają zgody na wysyłki marketingowe.

Jak działa mailing reklamowy

Poznaj mechanizm, dzięki któremu możesz poprawić wyniki sprzedażowe.

1. Sprofilowane bazy potencjalnych klientów

ludzie-cien

konsumenci

2. Atrakcyjna i motywująca do zakupu treść

dokument-cien

kreacja e-mail

selea-mailing-jak-to-dziala-b2c-1

konsumenci

kreacja e-mail

3. Wysyłka komunikatu

koperta-cien
wiadomość e-mail

4. Reakcje odbiorców (informacja w formie raportu)

komputer-cien
otwarcia, kliknięcia, zamówienia
selea-mailing-jak-to-dziala-b2c-1a
wiadomość e-mail
otwarcia, kliknięcia, zamówienia

Chcesz wypróbować e-mailing do odbiorców indywidualnych? Skontaktuj się z nami!

Nasi klienci o e-mailingu

Każda opinia jest dla nas ważna, ponieważ pozwala rozwijać nasze działania. Te dobre dodają nam skrzydeł.

FAQ

Baza wiedzy, która odpowie na Twoje kluczowe pytania dotyczące e-mailingu sprzedażowego.

  • Od blisko 3 lat realizujemy sprzedażowe kampanie e-mail. W sektorze B2B przynoszą one regularne zapytania ofertowe od firm, które w danym momencie mają potrzeby związane z produktem/usługą, której dotyczy wysyłka. Konsekwencją otrzymania takiego zapytania powinna być oczywiście odpowiednio poprowadzona rozmowa handlowa, co finalnie prowadzi do pozyskania klienta. E-mailing pomaga więc na pierwszym etapie sprzedaży, jedna wysyłka zastępuje nam tutaj wykonanie kilku tysięcy telefonów do firm z pytaniem o potrzeby w danym temacie. W sektorze B2C e-mailing buduje ruch klientów w sklepach internetowych, który przekłada się na zwiększoną liczbę zawartych transakcji.

  • W ramach usługi zapewniamy pełną obsługę kampanii e-mail. W przypadku B2B zawsze sugerujemy realizację wysyłek nastawionych na pozyskiwanie zapytań ofertowych od potencjalnych klientów. W przypadku B2C najczęściej realizowany jest cel zbudowania ruchu w sklepie internetowym, czasami pojawiają się cele wizerunkowe. Zapewniamy przygotowanie treści e-maila (graficznego lub tekstowego), dostęp do bazy odbiorców, wykonanie wysyłki za pomocą profesjonalnego systemu informatycznego, monitoring odpowiedzi i budowę bazy firm zainteresowanych produktem/usługą, pełne raportowanie kampanii. Co ważne, doradzamy również, w jaki sposób obsłużyć pozyskane kontakty sprzedażowe.

  • W ramach usługi zapewniamy dostęp do baz B2B – ok. 600 tys. odbiorców oraz B2C – ok. 2,5 mln odbiorców. Bazy pochodzą od jednego z czołowych dostawców w Polsce. Ich ważnym atutem jest pełna zgodność z aktualnymi wymogami prawnymi – ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o prawach konsumenta. W przypadku baz B2C istnieje możliwość bardzo precyzyjnego skonfigurowania profilu odbiorców poprzez takie kryteria, jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, zainteresowania.

  • Przepisy prawa w zakresie realizacji masowych wysyłek e-mailowych w Polsce nie są jednoznaczne. Wiele w tej materii zmieniła ustawa o prawach konsumenta, która wprowadziła bardzo restrykcyjne zasady realizacji takich wysyłek. Zdecydowaliśmy się stosować do najbardziej restrykcyjnych interpretacji tych przepisów przedstawionych nam przez UKE oraz UOKiK. Dlatego korzystamy wyłącznie z baz zgłoszonych do GIODO, w których odbiorcy zgodzili się na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych.

  • E-mailing jest jednym z najbardziej dostępnych cenowo narzędzi marketingowych. Rozliczenie z nami realizowane jest dwuetapowo – pobieramy niewielką opłatę podstawową za przygotowanie kampanii oraz opłatę za przekazane kontakty do firm zainteresowanych produktem/usługą. Każdą kampanię wyceniamy indywidualnie, dlatego w przypadku zainteresowania, prosimy o kontakt z nami.