Mailing do firm i mailing reklamowy do konsumentów

Wiele tradycyjnych kanałów pozyskiwania zainteresowania klienta ma jedną z dwóch mało pożądanych cech: są nieskuteczne oraz drogie. Niektóre z nich mają obie te cechy… Dlatego właśnie znaleźliśmy sposób na efektywne dotarcie do klientów firmowych, a także konsumentów.

Mailing do firm i mailing reklamowy do konsumentów

Wiele tradycyjnych kanałów pozyskiwania zainteresowania klienta ma jedną z dwóch mało pożądanych cech: są nieskuteczne oraz drogie. Niektóre z nich mają obie te cechy… Dlatego właśnie znaleźliśmy sposób na efektywne dotarcie do klientów firmowych, a także konsumentów.

Mailing do firm – Pozyskiwanie zapytań ofertowych od firm

Pozyskamy dla Państwa zainteresowanie klientów firmowych. Kampanie są realizowane poprzez wysyłkę specjalnie przygotowanej wiadomości e- mail do szerokiej bazy firm z całej Polski. Celem działań jest pozyskanie odpowiedzi od klientów mających w danej chwili potrzeby związane z Państwa produktami/usługami. Nasze kampanie umożliwiają pozyskanie od 20 do 100 zapytań ofertowych w ciągu 1 miesiąca. Daje to możliwość osiągnięcia nawet 30% skuteczności sprzedażowej. Na życzenie klienta, proponujemy również mailing reklamowy do firm.

Kluczowe atuty mailingu do firm

e-Mailing SprzedażowyOdbiorcy

Dostęp do bazy ponad 3 mln firm z różnych branż z całej Polski.

e-Mailing SprzedażowyMożliwość prezentacji oferty

W realizowanych przez nas kampaniach możliwe jest informowanie odbiorców o produktach lub usługach (nie mają one więc one jedynie formy zapytania o zgodę na przesłanie oferty). Wysyłki realizowane są zgodnie z aktualnymi przepisami prawa (RODO).

e-Mailing SprzedażowyDane

Otrzymujecie Państwo dane firm, które wysłały odpowiedź, iż są zainteresowane dalszym kontaktem – nazwa firmy, imię i nazwisko osoby, nr telefonu, adres e-mail.

e-Mailing SprzedażowyKreacja

Tworzymy atrakcyjną treść e-maili do firm w konsultacji z Państwem.

e-Mailing SprzedażowyEfekty

Dzięki przekazanym kontaktom Wasi handlowcy pracują skuteczniej.

Jak działa mailing do firm

Poznaj mechanizm mailingu do firm, dzięki któremu możesz poprawić wyniki sprzedażowe.

1. Baza potencjalnych
klientów

ludzie-cien

firmy

2. Wysyłka
komunikatu

koperta-cien

wiadomość e-mail

3. Monitorowanie reakcji
odbiorców

komputer-cien

zapytania odbiorców

selea-mailing-jak-to-dziala-2

firmy

wiadomość e-mail

zapytania odbiorców

4. Tworzenie bazy kontaktów sprzedażowych

serwer-cien

nazwa firmy, imię nazwisko, nr telefonu, adres e-mail

5. Przekazanie bazy kontaktów handlowcom

czlowiek-cien

zainteresowani (mocne leady)

selea-mailing-jak-to-dziala-2a

nazwa firmy, imię nazwisko, nr telefonu, adres e-mail

zainteresowani (mocne leady)

Chcesz wypróbować e-mailing do firm? Skontaktuj się z nami!

Mailing reklamowy do odbiorców indywidualnych

mailing reklamowyWypromujemy Państwa markę i produkty kierowane do odbiorców indywidualnych, zapewnimy wzrost sprzedaży w sklepach internetowych. Mailing reklamowy może zostać wysłany do całej bazy ponad 2,5 mln konsumentów, istnieje również możliwość sprofilowania grup odbiorców pod kątem różnych kryteriów, np. płeć, wiek, miejsce zamieszkania, zainteresowania. Wysyłki realizowane są zgodnie z aktualnymi przepisami prawa (RODO).

Jak działa mailing reklamowy

Poznaj mechanizm, dzięki któremu możesz poprawić wyniki sprzedażowe.

1. Sprofilowane bazy potencjalnych klientów

ludzie-cien

konsumenci

2. Atrakcyjna i motywująca do zakupu treść

dokument-cien

kreacja e-mail

selea-mailing-jak-to-dziala-b2c-1

konsumenci

kreacja e-mail

3. Wysyłka komunikatu

koperta-cien
wiadomość e-mail

4. Reakcje odbiorców (informacja w formie raportu)

komputer-cien
otwarcia, kliknięcia, zamówienia
selea-mailing-jak-to-dziala-b2c-1a
wiadomość e-mail
otwarcia, kliknięcia, zamówienia

Chcesz wypróbować e-mailing do odbiorców indywidualnych? Skontaktuj się z nami!

Nasi klienci o e-mailingu

Każda opinia jest dla nas ważna, ponieważ pozwala rozwijać nasze działania. Te dobre dodają nam skrzydeł.

FAQ

Baza wiedzy, która odpowie na Twoje kluczowe pytania dotyczące e-mailingu sprzedażowego.