Remarketing – jak to działa?
Zobacz, na jakiej zasadzie działają kampanie remarketingowe:
Remarketing – jakie korzyści?
Nie pozwolisz o sobie zapomnieć klientowi, kampanie remarketingowe pozwalają podążać za klientem w jego doświadczeniach internetowych.
Kampanie te umożliwiają dotarcie do klienta, który wstępnie zainteresował się Twoją ofertą, był na stronie, ale najprawdopodobniej nie dokonał zakupu.
Koszty zdobycia klienta, który wyraził wstępne zainteresowanie ofertą i nas zna są mniejsze od pozyskiwania zainteresowania nowego klienta.
Remarketing – dlaczego my?
Już od 4 lat skutecznie realizujemy działania promocyjne w Internecie. Mamy na koncie ponad 50 kampanii Google AdWords oraz Facebook Ads, w tym wiele przy wykorzystaniu list remarketingowych.
Kierujemy się filozofią maksymalnego zaangażowania w każdy realizowany projekt marketingowy. Podejście to wyróżnia nas na tle innych firm, które nie dbają o częsty kontakt z klientem i nie poświęcają działaniom należytego czasu i uwagi.
Każda realizowana przez nas kampania jest dokładnie mierzona, a wyniki są szczegółowo analizowane. Wykorzystujemy do maksimum przewagę internetu nad innymi kanałami promocji – możliwość oceny efektów działań.
Poznaj 3 kroki do sukcesu w remarketingu

Nie marnuj czasu, włącz zbieranie listy remarketingowej.

Korzystaj z listy zarówno w Google AdWords, jak i na Facebooku.

Precyzyjnie mierz wyniki kampanii i wyciągaj wnioski z jej przebiegu.
Chcesz wypróbować kampanie remarketingowe dla swojej firmy? Skontaktuj się z nami!
Nasi klienci o usługach
Każda opinia jest dla nas ważna, ponieważ pozwala rozwijać nasze działania. Te dobre dodają nam skrzydeł.