Remarketing – Twoja oferta podążająca za klientem

Kampanie remarketingowe polegają na wyświetlaniu naszych reklam (tekstowych, graficznych) tym użytkownikom, którzy już odwiedzili naszą stronę. Jest to sprawdzony sposób na dodatkowe motywowanie potencjalnych klientów do wykonania pożądanej przez nas akcji – zakupu produktu czy złożenia zapytania ofertowego. Kampanie oparte na remarketingu mogą być prowadzone w systemie reklamowym Google AdWords lub Facebook Ads.

Remarketing – Twoja oferta podążająca za klientem

Kampanie remarketingowe polegają na wyświetlaniu naszych reklam (tekstowych, graficznych) tym użytkownikom, którzy już odwiedzili naszą stronę. Jest to sprawdzony sposób na dodatkowe motywowanie potencjalnych klientów do wykonania pożądanej przez nas akcji – zakupu produktu czy złożenia zapytania ofertowego. Kampanie oparte na remarketingu mogą być prowadzone w systemie reklamowym Google AdWords lub Facebook Ads.

Remarketing – jak to działa?

Zobacz, na jakiej zasadzie działają kampanie remarketingowe:

Podstawowym warunkiem do uruchomienia kampanii remarketingowych jest zebranie listy remarketingowej, czyli po prostu zgromadzenie ciasteczek osób odwiedzających Twoją stronę lub sklep (służy do tego np. system Google Analytics)

Kiedy posiadamy listę możemy na jej podstawie uruchomić kampanię reklamową w systemie Google AdWords (płatne wyniki wyszukiwania) czy Facebook

W przypadku Google AdWords nasze reklamy tekstowe lub bannery graficzne będą się wyświetlały użytkownikom z naszej listy na różnych innych serwisach internetowych

W przypadku Facebooka listę możemy wykorzystać do określenia grupy odbiorców, której będziemy wyświetlali reklamy

Dzięki wyświetlaniu reklam przypomnimy się klientowi, który już do nas kiedyś trafił i zwiększymy szansę na sprzedaż swoich produktów/usług

Remarketing – jakie korzyści?

Zwiększenie świadomości istnienia Twojej marki

Nie pozwolisz o sobie zapomnieć klientowi, kampanie remarketingowe pozwalają podążać za klientem w jego doświadczeniach internetowych.

Zwiększenie szansy na sprzedaż produktów/usług

Kampanie te umożliwiają dotarcie do klienta, który wstępnie zainteresował się Twoją ofertą, był na stronie, ale najprawdopodobniej nie dokonał zakupu.

Zmniejszenie kosztów pozyskania klienta

Koszty zdobycia klienta, który wyraził wstępne zainteresowanie ofertą i nas zna są mniejsze od pozyskiwania zainteresowania nowego klienta.

Remarketing – dlaczego my?

Bogate doświadczenie

Już od 4 lat skutecznie realizujemy działania promocyjne w Internecie. Mamy na koncie ponad 50 kampanii Google AdWords oraz Facebook Ads, w tym wiele przy wykorzystaniu list remarketingowych.

Niespotykane zaangażowanie

Kierujemy się filozofią maksymalnego zaangażowania w każdy realizowany projekt marketingowy. Podejście to wyróżnia nas na tle innych firm, które nie dbają o częsty kontakt z klientem i nie poświęcają działaniom należytego czasu i uwagi.

Stawiamy na mierzalność i efektywność działań

Każda realizowana przez nas kampania jest dokładnie mierzona, a wyniki są szczegółowo analizowane. Wykorzystujemy do maksimum przewagę internetu nad innymi kanałami promocji – możliwość oceny efektów działań.

Poznaj 3 kroki do sukcesu w remarketingu

selea-1w

Nie marnuj czasu, włącz zbieranie listy remarketingowej.

selea-2w

Korzystaj z listy zarówno w Google AdWords, jak i na Facebooku.

selea-3w

Precyzyjnie mierz wyniki kampanii i wyciągaj wnioski z jej przebiegu.

Chcesz wypróbować kampanie remarketingowe dla swojej firmy? Skontaktuj się z nami!

Nasi klienci o usługach

Każda opinia jest dla nas ważna, ponieważ pozwala rozwijać nasze działania. Te dobre dodają nam skrzydeł.