Skip to content

Poznajmy się bliżej!

Każda firma ma swoją historię. W tym miejscu chcielibyśmy opowiedzieć Ci skąd wzięła się Selea i jaki jest nasz cel. Jeśli Ty też podzielisz się z nami swoimi potrzebami i problemami, dalsze losy będziemy pisać razem.

Poznajmy się bliżej!

Każda firma ma swoją historię. W tym miejscu chcielibyśmy opowiedzieć Ci skąd wzięła się Selea i jaki jest nasz cel. Jeśli Ty też podzielisz się z nami swoimi potrzebami i problemami, dalsze losy będziemy pisać razem.

O nas?

  • 2013

    Jak to się zaczęło?

    Historia naszej firmy rozpoczęła się tak naprawdę w liceum. Dwóch żądnych sukcesu nastolatków marzyło wtedy o karierze biznesmenów. Jak to często bywa myśli te nie doczekały się nigdy realizacji. Powrót do dawnych dyskusji o biznesie nastąpił dopiero kilkanaście lat później, kiedy dwóch przyjaciół z liceum (tym razem już jako Panowie po trzydziestce), postanowiło połączyć w końcu swoje siły. Lata doświadczeń w sprzedaży i marketingu nie pozostawiały żadnych wątpliwości – ich biznesową misją stało się od tej pory pomaganie przedsiębiorcom w pozyskiwaniu klientów. Nazwali się Selea, co miało być zgrabnym połączenie agnielskiego „sell” (sprzedaż) i łacińskiego „lea” (lwica). Postanowili powalczyć o sprzedaż swoich klientów.

  • 2014

    Narodziny metody na „leada”

    Początki „garażowej” (w naszym przypadku „domowej”) firmy nie były łatwe. Rozpaczliwe poszukiwania efektywnych sposobów generowania sprzedaży przyniosły przełom w postaci narodziny metody na „leada”, czyli sposobu na pozyskiwanie wstępnego zainteresowania klientów danym produktem/usługą. Okazało się, że wiele marketingowych zagadnień, opisywanych często w mediach, jest tak naprawdę mitem. Rozmaite narzędzia marketingowe są warte dokładnie tyle, ile wynosi wartość sprzedaży, którą wygenerują, a finalnie najważniejszym czynnikiem sukcesu w biznesie jest komunikacja prowadzona przez handlowca.
    Jeśli chcesz dowiedzieć się, jaka metoda przyniosła przełom w rozwoju firmy, zajrzyj na podstronę e-mailing sprzedażowy.

  • 2015 | 2016

    Dynamiczny rozwój „lwicy sprzedaży”

    Bardzo szybko do metody na „leada” dorzuciliśmy pozostałe brakujące elementy sprzedażowej układanki – realizację stron internetowych prezentujących produkty/usługi klienta, a także szkolenia sprzedażowe, w trakcie których przekazujemy wiedzę, jak radzić sobie w komunikacji z klientem. Dzięki takiemu podejściu możemy zapewnić każdej firmie realne wsparcie w obszarze pozyskiwania klientów.
    W ciągu ostatnich 3 lat mieliśmy przyjemność współpracy z ponad 100. przedsiębiorców.

pagequality

Strona internetowa to handlowiec 24 godzinę na dobę.

fiszka
Kontakt sprzedażowy, to podstawa skutecznej sprzedaży.
dymki
Odpowiednia komunikacja, to klucz do zdobycia klienta.
koszyk
Sprzedaż, to niezbędny warunek sukcesu każdego biznesu.

Wiedza i doświadczenie na wyciągnięcie ręki

Zapraszamy do lektury naszego bloga firmowego. Dzielimy się w nim wiedzą i doświadczeniami zdobytymi w trakcie wieloletniej pracy w sprzedaży i marketingu. Nie pominiemy także informacji o ciekawych wydarzeniach firmowych.

dokument-cien

Szukasz ciekawej i rozwijającej pracy? Zgłoś się do nas.

Wiedza i zaangażowanie ludzi to nasz największy atut. Do dalszego rozwoju firmy potrzebujemy nowych sił – osób, których pasją jest sprzedaż, marketing, grafika, informatyka. Jeśli szukasz nowych wyzwań, marzysz o pracy w przyjaznej, partnerskiej atmosferze, nie przeszkadza Ci odrobina szaleństwa w codziennej rutynie – dołącz do naszego zespołu.

Wyślij nam CV i napisz, dlaczego chciałbyś u nas pracować: biuro@selea.pl

ludzie

Co dalej?

Jesteśmy pewni, że to dopiero początek naszej historii. Zapraszamy Cię do jej napisania razem z nami. Opowiedz nam o sobie, a my podzielimy się z Tobą wiedzą i narzędziami, które pomagają rozwinąć biznes.