Reklama Facebook

Facebook to potężne źródło potencjalnych klientów praktycznie dla każdej firmy. Posiada dwie bardzo istotne pod kątem biznesowym zalety: jest niezwykle popularny (w Polsce miesięcznie korzysta z niego ponad 22 mln użytkowników) oraz daje możliwość precyzyjnego doboru grupy docelowej do prowadzonych działań reklamowych. Warto zatem uwzględnić go w swoim planie marketingowym.

Reklama Facebook

Facebook to potężne źródło potencjalnych klientów praktycznie dla każdej firmy. Posiada dwie bardzo istotne pod kątem biznesowym zalety: jest niezwykle popularny (w Polsce miesięcznie korzysta z niego ponad 22 mln użytkowników) oraz daje możliwość precyzyjnego doboru grupy docelowej do prowadzonych działań reklamowych. Warto zatem uwzględnić go w swoim planie marketingowym.

Reklamy w serwisie Facebook – jak to działa?

Jak skorzystać z dobrodziejstw Facebooka?

Na początek warto określić cele biznesowe kampanii: czy chcemy pozyskać ruch na naszą stronę internetową, czy raczej od razu otrzymać zapytania ofertowe do potencjalnych klientów?

Kolejny krokiem jest dobranie grupy docelowej, Facebook daje tutaj wiele możliwości, dzięki czemu nie musimy prowadzić działań na ślepo

Następnie należy przygotować odpowiednie treści kampanii: sugestywne opisy, przyciągające grafiki

Po uruchomieniu kampanii możemy cieszyć się zwiększonym ruchem na stronie bądź nowymi zapytaniami od klientów

Pozycjonowanie w Google – jakie korzyści?

Precyzyjne dotarcie do potencjalnego klienta

Na Facebooku są obecni prawie wszyscy dorośli konsumenci w Polsce. Na dodatek możesz swoją reklamę skierować do konkretnej, szczegółowo dobranej grupy odbiorców, np. osoby zainteresowane samochodami marki Ford, w wieku 25 – 40 lat, z woj. mazowieckiego.

Niewielkie koszty

Dobrze poprowadzona kampania nie będzie Cię kosztowała majątku. Już za kilkaset złotych możesz osiągnąć cele, które w tradycyjnych kanałach reklamowych kosztowałyby Cię fortunę.

Mierzalność efektów

Kampanie na Facebook’u są w pełni mierzalne, a zatem dokładnie będziesz wiedział, jakie efekty przynoszą prowadzone działania. Dzięki temu łatwo obliczysz opłacalność tej formy reklamy. Efekty pierwszej kampanii (np. lista użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę) mogą zostać wykorzystane do jeszcze skuteczniejszego przeprowadzenia kolejnych działań.

Reklamy w serwisie Facebook – dlaczego my?

Doświadczenie, które procentuje

Przeprowadziliśmy kilkadziesiąt kampanii w serwisie Facebook. Przetestowaliśmy wiele sposobów dobierania grup docelowych czy tworzenia treści reklamy. Nie wszystkie działania były udane. Dzięki temu wiemy jednak, które rozwiązania są rzeczywiście skuteczne.

Zaangażowanie w realizację kampanii

Na każdą kampanię poświęcamy mnóstwo czasu. Bez odpowiedniego zaangażowania nie ma szans na stworzenie kampanii, która będzie przynosiła efekty biznesowe, przy zachowaniu rozsądnych kosztów działań.

Dbamy o efekty sprzedażowe kampanii

Nasze kampanie zawsze mają na celu zwiększenie sprzedaży. Nie robimy kampanii o charakterze wyłącznie wizerunkowym, nasi klienci oczekują namacalnych efektów biznesowych. I takie im dajemy.

Poznaj 3 kroki do sukcesu w reklamie w serwisie Facebook

selea-1w

Wybierz właściwy cel kampanii: ruch na stronie, zapytania z Facebooka

selea-2w

Dobierz odpowiednią grupę odbiorców, wykorzystuj do tego nie tylko dane demograficzne czy zainteresowania, ale także swoje listy remarketingowe czy e-mailingowe

selea-3w

Zadbaj o przyciągające uwagę treści: opisy, grafiki

Chcesz wypróbować reklamę w serwisie Facebook dla swojej firmy? Skontaktuj się z nami!

Nasi klienci o usługach

Każda opinia jest dla nas ważna, ponieważ pozwala rozwijać nasze działania. Te dobre dodają nam skrzydeł.