Promocja w Internecie

Uruchomienie strony www, to niezbędny, ale nie jedyny warunek do osiągnięcia sukcesu biznesowego w Internecie. Bez odpowiednio przygotowanych i zrealizowanych kampanii promocyjnych, mamy niewielkie szanse na dotarcie do potencjalnych klientów. Sprawdźmy, jak przedstawiają się możliwości działania w tym obszarze.

Promocja w Internecie

Uruchomienie strony www, to niezbędny, ale nie jedyny warunek do osiągnięcia sukcesu biznesowego w Internecie. Bez odpowiednio przygotowanych i zrealizowanych kampanii promocyjnych, mamy niewielkie szanse na dotarcie do potencjalnych klientów. Sprawdźmy, jak przedstawiają się możliwości działania w tym obszarze.

Promocja w Internecie – jak to działa?

Od wielu lat prowadzimy dla naszych klientów działania promocyjne w wielu różnych kanałach. Każdy z nich ma swoją specyfikę i jego właściwe wykorzystanie wymaga wiedzy, doświadczenia oraz dużego zaangażowania. Oto lista prowadzonych przez nas działań:

Pozycjonowanie w naturalnych wynikach wyszukiwania Google
Płatne wyniki wyszukiwania Google AdWords
E-mailing sprzedażowy
Reklamy w serwisie Facebook
Reklamy w serwisach internetowych
Kampanie remarketingowe

Najlepszym rozwiązaniem jest połączenie działań w wielu różnych kanałach. Dla każdego biznesu należy sobie jednak w pierwszej kolejności odpowiedzieć na pytania: kto jest naszym odbiorcą docelowym, w jaki sposób do niego najłatwiej dotrzeć, jaki cel biznesowy chcemy realizować za pomocą strony.

Promocja w Internecie – jakie korzyści?

Podejmując działania promocyjnej w sieci możemy osiągać bardzo różne efekty dla prowadzonego biznesu:

Zwiększenie liczby odwiedzin na stronie – możemy pozyskiwać zainteresowanie potencjalnych klientów wyrażone odwiedzinami na naszej stronie, zapoznaniem się z naszą ofertą

Zwiększenie liczby zapytań ofertowych ze strony – pozyskanie zapytania (z formularza kontaktowego, e-mailowego, telefonicznego) jest pierwszym krokiem do zdobycia klienta

Zwiększenie liczby zakupów produktu – za sprawą działań promocyjnych możemy zwiększyć zarówno liczbę, jak i wartość zakupów w sklepie internetowym

Wzrost rozpoznawalności marki – im częściej nasza marka będzie wyświetlana odbiorcy, tym mocniej ją zapamięta i podejmie „właściwe” decyzje w momencie zakupu w sklepie stacjonarnym

Promocja w Internecie – dlaczego my?

Wiedza i doświadczenie

Od 4 lat prowadzimy profesjonalne kampanie promocyjne w Internecie. Ponad 100 wykonanych kampanii pozwoliło nam poznać dogłębnie każdy kanał i narzędzie, nie mają one przed nami żadnych tajemnic.

Maksymalne zaangażowanie

Nie ma dla nas znaczenia liczba zrealizowanych kampanii, liczy się ich jakość i wymierne efekty dla klientów. Dla każdego klienta mamy wiele czasu, dzięki czemu możemy precyzyjnie określić pożądane przez niego cele, a następnie zaplanować perfekcyjnie działającą kampanię.

Sprzedażowy charakter kampanii

W każdym kanale preferujemy sprzedażowe podejście do celów kampanii. Znamy sposoby na to, aby pozyskany ruch przekładał się w dużym stopniu na wzrost sprzedaży produktów/usług klienta. W naszych kampaniach budżet reklamowy nie jest marnowany na pozyskiwanie odwiedzin, które nie mają intencji zakupowych.

Poznaj 3 kroki do sukcesu w działaniach promocyjnych w Internecie

selea-1w

Przed realizacją kampanii należy określić: grupy odbiorców, sposoby dotarcia do nich, cele biznesowe w Internecie

selea-2w

Mierz ruch pozyskany z Internetu, wykorzystaj potęgę narzędzi analitycznych, aby wiedzieć co przynosi zwrot z inwestycji

selea-3w

Testuj różne kanały promocji, nie ma uniwersalnych recept na promocję dla każdego biznesu. Najlepsze efekty przynoszą kampanie prowadzone w 2-3 kanałach komunikacji

Chcesz sprawdzić możliwości promocji w Internecie dla swojej firmy? Skontaktuj się z nami!

Pozycjonowanie w Google

Google AdWords

E-mailing sprzedażowy

Reklamy w serwisie Facebook

Reklamy w serwisach internetowych

Kampanie
remarketingowe