SEO Audyt strony internetowej www
Seo audyt strony internetowej www to wykaz informacji i sugerowanych
zaleceń do zrealizowania wewnątrz i poza stroną internetową
pozwalający osiągać topowe pozycje w wyszukiwarce Google.
Poprzez audyt SEO strony internetowej i weryfikację
fraz kluczowych w bezpieczny sposób zwiększysz ilość
użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową.
Jakie dokładnie elementy tworzą SEO audyt strony internetowej, dzięki któremu zwielokrotnisz możliwości osiągnięcia pozycji 1- 10 w wyszukiwarce Google.
Optymalny dobór fraz kluczowych i weryfikacja aktualnych
Przeanalizujemy treść Twojej strony internetowej, określimy które frazy są wpisywane przez użytkowników w wyszukiwarkę Google z zadowalającą częstotliwości i są jednocześnie możliwe do usytuowania na pozycjach 1-10 w wyszukiwarce Google. Powiemy, które słowa kluczowe będą zbyt trudne, aby pojawić się na topowych w miejscach w wyszukiwarce i które dotychczas nie zostały wykorzystane przez Ciebie a mają duży potencjał wyszukiwań.
Dokładny audyt strony internetowej
Poprawnie skonfigurowana strona internetowa pod kątem SEO jest wymogiem uzyskania wysokich pozycji w wyszukiwarce Google. W trakcie audytu w tej części skupiamy się na wielu elementach strony internetowej. Audyt strony internetowej to zwrócenie uwagi na: indeksowanie witryny, poprawność przekierowań, kodowanie i czynniki techniczne strony www, linki, poprawność opisu obrazów, metadane strony www
Analiza linków prowadzących do strony internetowej, zasugerowanie i usuwanie linków „toksycznych”
Wszelkie działania promujące strony internetowe nie mają najmniejszego sensu, jeśli do witryny prowadzą linki, które obniżają pozycje strony internetowej, dodatkowo narażają witrynę na nałożenie filtrów Google. Zasugerujemy, które linki znacznie zwiększają ryzyku obniżenia pozycji w wyszukiwarce i jak je usunąć.
Dodawanie linków wysokiej jakości kierujących do Twojej strony
Linki wartościowe, budują wartość strony internetowej, pozwalają na osiągnięcie topowych pozycji w wyszukiwarce Google. Pokażemy, dokładnie, które linki warto wykorzystać aby z jednej strony osiągnąć wysokie pozycje w Google a z drugiej przynosiły dodatkowych użytkowników zainteresowanych tematyką Twojej strony internetowej.
Na tej podstronie znajdziesz:
Co to Audyt Seo
Jak wygląda i co dokładnie zawiera SEO Audyt
Dla kogo Audyt SEO
Kiedy stosować SEO Audyt
Ile kosztuje SEO Audyt
Jak dokładnie będzie wyglądał przygotowany SEO Audyt i co będzie zawierał?
Najczęściej przekazujemy pełny audyt SEO w formie PDF-a (możemy przygotować e-booka), obejmujący cztery kluczowe obszary działania.
Żółty (słowa kluczowe), zielony (informacja na temat strony), czerwony (niebezpieczne linki), niebieski (pożądane linki)
Audyt SEO w pełnej formie tworzy obszerną publikację zawierającą się najczęściej w 20 – 50 stronach A4, w zależności od wielkości analizowanej witryny internetowej, ilości analizowanych słów kluczowych oraz linków prowadzących do strony. Poniżej prezentujemy niektóre elementy Audytu SEO.
Ilość potencjalnych wyszukiwań i wejść na stronę
Informacje na temat ilości wejść na stronę przez użytkowników poszukujących usług i produktów Twojej firmy jeśli strona osiągnie optymalne pozycje w wynikach wyszukiwania.
Seo audyt umożliwia weryfikację fraz, które już wykorzystujemy na naszej stronie internetowej jak i nowych jeszcze nie wykorzystanych.
W tym konkretnym przypadku pokazujemy jak dodanie trzech nowych fraz do naszej strony internetowej wpłynie na ilość wyszukiwań (860) i ilu nowych użytkowników ściągniemy na naszą stronę (329).
W tym obszarze Audyt SEO pokazuje kluczowe informacje na temat trudności frazy wynikającej z działań SEO zrealizowanych przez Twoją.
Właściwy dobór fraz o niskiej konkurencyjności i z dużą ilością wyszukiwań pozwoli w bardzo krótkim czasie osiągnąć topowe pozycje w wyszukiwarce Google.
W tym konkretnym przypadku obserwujemy błędny dobór frazy, brak wyszukiwań i sporą trudność frazy kluczowej. Audyt SEO pozwoli uniknąć trudnego, nieefektywnego pozycjonowania i pozwoli sporo zaoszczędzić.
Frazy kluczowe – poprawnie dobrana fraza według SEO Audyt
Przykład poprawnie dobranego słowa kluczowego według SEO Audyt.
Wybrana fraza kluczowa wyszukiwania jest 390 razy miesięcznie, a poziom trudność osiągnięcia wysokiej pozycji w Google jest niewielka.
Audyt SEO pozwoli w zasadzie bez kosztów pozyskać 150 potencjalnych klientów.
Audyt strony internetowej
Indeksowanie witryny, poprawność przekierowań, kodowanie i czynniki techniczne strony www, linki, poprawność opisu obrazów, metadane strony www
Przykład poprawnie dobranego słowa kluczowego według SEO Audyt.
Wybrana fraza kluczowa wyszukiwania jest 390 razy miesięcznie, a poziom trudność osiągnięcia wysokiej pozycji w Google jest niewielka.
Audyt SEO pozwoli w zasadzie bez kosztów pozyskać 150 potencjalnych klientów.


