Dedykowane szkolenia sprzedażowe

Chcesz poprawić wyniki sprzedażowe firmy? Zrealizujemy dla Ciebie szkolenie sprzedażowe prowadzone przez aktywnych, doświadczonych handlowców, nastawione na praktykę, z programem dostosowanym do specyfiki działania Twojej branży.

 

Szkolenia sprzedażowe

Odpowiedni sposób komunikacji z Klientem to warunek sukcesu w handlu. Dzięki zdobytym doświadczeniom możemy podzielić się z Tobą tym sekretem w trakcie szkoleń nastawionych na praktykę i połączonych z konsultacjami dla handlowców.

 

Dedykowane szkolenia sprzedażowe

Dedykowane szkolenia sprzedażowe

> Wiedza oparta na przykładach z rynku:
– jak umacniać wiarę w produkt/usługę
– optymalny sposób komunikowania się z klientem
– jak przekonać sekretariat do połączenia z decydentem
– jak rozmawiać z klientami o cenie
techniki sprzedaży, które warto stosować
– ustalanie planu sprzedaży
– przydatne narzędzia i organizacja pracy handlowca

> Ćwiczenia z rozmów handlowych
> Materiały w postaci scenariuszy zachowań handlowych
> Konsultacje zdalne w ciągu 3 miesięcy od przeprowadzenia szkolenia

Cena szkolenia: już od 370 zł netto za uczestnika

  • 20%
  • 25%
  • 35%
  • 20%

Szkolenia sprzedażowe – krok po kroku

Szkolenia sprzedażoweWiedza płynąca z doświadczeń handlowych

40 slajdów z wartościową wiedzą, co najmniej 20 przykładów z życia handlowca. Mnóstwo materiałów: scenariusze rozmów, przykładowy plan sprzedażowy, raport z oceny potencjału handlowców.

Szkolenia sprzedażoweWarsztaty i ćwiczenia

Symulacje realnych rozmów telefonicznych, rozmowy z osobami pierwszego kontaktu, rozmowy z osobami docelowymi, rozmowy weryfikujące zainteresowanie klienta.

Szkolenia sprzedażoweKonsultacje po szkoleniu

Przez 3 miesiące po szkoleniu pomagamy rozwiązać bieżące problemy handlowców, odpowiadamy na ich każde zapytanie.

Dedykowane szkolenia sprzedażowe

Wypełnij i wyślij, aby otrzymać link do pobrania naszego e-book’a. Sprawdź, jaką wiedzą chcemy się z Tobą podzielić w trakcie szkolenia.

Handlowcy z 12-letnim doświadczeniem

Szkolimy obalając mity!
Jesteśmy aktywnymi handlowcami, stawiamy na praktykę, udzielamy konsultacji po szkoleniu. Poznaj nas bliżej.

Krzysztof Helm

Dedykowane szkolenia sprzedażowe

Szkolenia sprzedażoweKontakt

tel.: +48 664 432 141
e-mail: krzysztof.helm@selea.pl

Szkolenia sprzedażoweKompetencje

Tworzę zespoły sprzedażowe, buduję i utrzymuję relacje z klientami (sprzedaż telefoniczna, sprzedaż bezpośrednia), tworzę misję i wartości firmy, kreuję innowacyjne rozwiązania produktowe. Dobrze znam specyfikę działania kilku branż: finansowej, prawniczej, usług czystościowych i chemicznej, budowlanej, transportowej.

Szkolenia sprzedażoweDoświadczenie

Posiadam 12 – letnie doświadczenie w sprzedaży. Znam sprzedaż od podszewki – w ciągu 3 lat przeszedłem drogę od przedstawiciela handlowego do menedżera ds. klientów kluczowych. Jestem doświadczonym przedsiębiorcą – stworzyłem od podstaw dwie firmy.

Szkolenia sprzedażowePasje

Nałogowo biegam, interesuję się fotografią, zaczytuję się w biografiach.

Adam Zych

Dedykowane szkolenia sprzedażowe

Szkolenia sprzedażoweKontakt

tel.: +48 535 111 740
e-mail: adam.zych@selea.pl

Szkolenia sprzedażoweKompetencje

Tworzę strategie marketingowe dla małych i średnich firm, buduję i utrzymuję relacje z klientami (sprzedaż telefoniczna, sprzedaż bezpośrednia). Dobrze znam specyfikę działania kilku branż: medialnej, wydawniczej, informatycznej, administracji publicznej.

Szkolenia sprzedażoweDoświadczenie

Posiadam 12 – letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży. Znam marketing od podszewki – rozpoczynałem pracę jako copywriter, a udało mi się osiągnąć stanowisko kierownika ds. marketingu. Budowałem sprzedaż w redakcji jednego z wydawnictw. Z sukcesami wprowadzałem na rynek nowe produkty i budowałem wizerunek firm.

Szkolenia sprzedażowePasje

Interesuję się sportami walki, staram się poświęcać jak najwięcej czasu moim dzieciaczkom.

Korzyści z uczestnictwa
w szkoleniu

Najwięcej wartości i doświadczenia wynosimy z interakcji z innymi. Dzielenie się wiedzą dostarcza korzyści dla obu stron. Poznaj te, które wzbogacą Ciebie i Twój zespół.

  • 1

    Pozyskanie praktycznej wiedzy

    Duża porcja, sprawdzonej przez profesjonalnych handlowców, wiedzy o sprzedaży.
  • 2

    Uzyskanie konkretnych porad

    Weryfikacja wiedzy handlowców w praktyce i wyeliminowanie popełnianych przez nich błędów.
  • 3

    Zastrzyk energii i wiary w sukces

    Dużo pozytywnej energii dla handlowców – uwierzą w produkt i w swoje możliwości.

  • 4

    Uzyskanie wsparcia w codziennych problemach handlowych

    Codzienne wsparcie dla handlowców – scenariusze rozmów, analiza problemów i porady.

Nasi klienci o szkoleniach

Każda opinia jest dla nas ważna, ponieważ pozwala rozwijać nasze działania. Te dobre dodają nam skrzydeł.

Ekletkita Sp. z o.o

Wiedza wynikająca z praktyki i mnóstwo ćwiczeń sprzedażowych – właśnie tego oczekiwaliśmy od zajęć szkoleniowych prowadzonego przez handlowców z krwi i kości. Dodając do tego perfekcyjną organizację, świetne materiały i inspirującą atmosferę otrzymamy pełny obraz szkolenia. Czujemy teraz większą pewność i satysfakcję w działaniach handlowych, co przekłada się na konkretne efekty. Zdecydowanie możemy polecić szkolenia sprzedażowe organizowane przez firmę Selea.

Prezes Zarządu, Eklektika Sp. z o.o.

DMC Sp. z o.o.

Szkolenie uszyte na miarę
Szkolenia sprzedażowe było realizowane w formie 3 spotkań: dwóch webinarów oraz ćwiczeń z rozmów telefonicznych. Szkolenie wyróżniało się dużym stopniem dostosowania programu i materiałów do specyfiki działania naszej firmy. Dostarczone scenariusze rozmów telefonicznych stanowią dzięki temu wsparcie w codziennej pracy naszego handlowca.

Grzegorz Błotko, DMC Sp. z o.o.

Tempish Polska Sp. z o.o.

Materiały przydatne na co dzień
Zamknięte szkolenie sprzedażowe skierowane były do 4 handlowców zajmujących się zarówno kontaktami telefonicznymi z klientem, jak i obsługujących klientów w sklepie stacjonarnym. Szkolenie sprzedażowe przeprowadzone zostało profesjonalnie i rzetelnie, z dużym naciskiem na część praktyczną. Otrzymaliśmy również wartościowe materiały, takie jak prezentację i scenariusze rozmów telefonicznych.

Bartosz Graliński, Tempish Polska Sp. z o.o.

FAQ

Baza wiedzy, która odpowie na Twoje kluczowe pytania dotyczące szkolenia sprzedażowego.

  • Szkolenie nastawione jest na przekazanie wiedzy płynącej z praktyki i ćwiczenia sprzedażowe. Dzielimy się doświadczeniami jak za pomocą działań marketingowych zdobyć wstępne zainteresowanie klientów, jak zbudować relację z klientem, jak badać jego potrzeby, przedstawiać ofertę, rozwiewać wątpliwości , negocjować oraz zamykać sprzedaż. Program oraz materiały szkoleniowe przygotowane są dla konkretnej firmy, która korzysta z naszego szkolenia.

  • Tematyka szkolenia jest w dużym stopniu dostosowana do specyfiki działania klienta – charakterystyki produktu/usługi, typu odbiorców i kanałów sprzedaży. Uwzględnia również problemy, z którymi najczęściej stykają się handlowcy w danej firmie. Na każde szkolenie przygotowujemy materiały ściśle dostosowane do rodzaju działań Klienta, tak, aby jak najtrafniej wykorzystać potencjał sprzedażowy danej branży.

  • Na każdym szkoleniu przeprowadzamy zajęcia praktyczne trwające ok. 3 godzin. Podczas warsztatów uczestnicy szkolenia ćwiczą rozmowy sprzedażowe na podstawie przygotowanych przez nas materiałów. Rozmówki dotyczą zarówno rozmów telefonicznych, jak i sposobu zachowania podczas spotkań handlowych.

  • Szkolenie może być przeprowadzone w siedzibie Klienta, w miejscu neutralnym, wynajętym na potrzeby szkolenia (np. w hotelu lub ośrodku wypoczynkowym) lub w salach szkoleniowych w Rudzie Śląskiej.

  • Z racji bardzo dobrych warunków do przeprowadzania szkoleń (przestronne, klimatyzowane, dobrze wyposażone sale), istnieje możliwość przeprowadzenia go w naszej siedzibie mieszczącej się w Rudzkim Inkubatorze Przedsiębiorczości w Rudzie Śląskiej przy ulicy Karola Goduli 36.

  • Każde szkolenie przeprowadzamy indywidualnie dla danej firmy, dzięki czemu skupiamy się wyłącznie na jej potrzebach szkoleniowych. Dzięki temu efekty szkolenia są zauważalnie większe, niż w przypadku szkoleń łączonych.

  • Liczba osób uczestniczących w szkoleniu może być dowolna, jednakże preferujemy grupy liczące maksymalnie do 10 osób, z racji tego, że szkolenia przeprowadzane w mniejszych grupach są bardziej efektywne.

  • Istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia dla jednej osoby. W zależności od budżetu klienta, szkolenie może mieć miejsce w siedzibie Klienta, w salach w Rudzie Śląskiej, bądź może przybrać formę szkolenia online, która jest najbardziej efektywną kosztowo formą szkolenia w przypadku szkolenia dla jednej osoby.

  • W zależności od dyspozycji czasowej, termin szkolenia ustalany jest wspólnie z Klientem.

  • Koszt szkolenia zależny jest od miejsca jego przeprowadzenia, liczby uczestniczących w nim osób oraz finalnego zakresu tematycznego, jednakże zazwyczaj ceny wahają się w przedziale od 1,5 tys. do 3 tys. złotych netto.

  • W większości przypadków płatność za szkolenie dzielona jest na dwa etapy – połowa należności za szkolenie zostaje uiszczona przed szkoleniem, zaś druga połowa po jego zrealizowaniu.

  • Choć program szkolenia i ćwiczenia sprzedażowe zazwyczaj są realizowane w ciągu jednego dnia, istnieje możliwość zorganizowania kilkudniowego szkolenia. Warto zaznaczyć, że przez okres 3 miesięcy po realizacji szkolenia, umożliwiamy zdalne konsultacje sprzedażowe dla uczestników szkolenia bez dodatkowych kosztów.