Jak pozyskiwać klientów przez Internet?
Praktyczne szkolenie dedykowane Twojej Firmie
Od 14 lat zajmujemy się marketingiem internetowym. Tworzymy strony i sklepy internetowe. Pozycjonujemy je na wysokie pozycje Google, pozyskujemy ruch z kampanii Google AdWords, Google Display Network, zdobywamy dla naszych klientów zapytania ofertowe dzięki e-mailingowi oraz działaniom na Facebooku. Już ponad 200 przedsiębiorcom pomogliśmy rozwinąć biznes poprzez Internet.
W trakcie naszego szkolenia dzielimy się zdobytą wiedzą i doświadczeniem, przekazując konkretne porady i wskazówki do zastosowania w Twojej Firmie. Sprawdź, co zyskasz dzięki naszemu szkoleniu:
> Jak zbudować skuteczną stronę lub sklep internetowy?
- Jak zaplanować wygląd, funkcjonalność, komunikację, by realizować założone cele biznesowe (zdobywanie zapytań ofertowych, pozyskiwanie zamówień itp.)
- W trakcie tej części szkolenia wspólnie planujemy działania dla konkretnej wskazanej przez Ciebie strony internetowej, w rezultacie otrzymujesz gotowy przepis na stworzenie skutecznej biznesowo strony.
- Dowiesz się również, jaki CMS (system zarządzania stroną) warto wybrać, na co zwracać uwagę przy wyborze hostingu oraz dlaczego już na tym etapie należy myśleć o pozycjonowaniu strony.
> Jak prowadzić kampanie pozyskiwania zainteresowania potencjalnych klientów?
- Co należy zrobić, by dzięki pozycjonowaniu zdobyć wysokie pozycje Google?
- Jak niewielkim kosztem zdobyć ruch na stronie nawet na bardzo trudne słowa kluczowe dzięki Google AdWords.
- W jaki sposób wyświetlać reklamy w znanych portalach za niewielkie pieniądze poprzez Google Display Network?
- Jak prowadzić kampanie e-mailowe, aby bez łamania prawa docierać do potencjalnych klientów i zdobywać zapytania ofertowe?
- Jak wykorzystać Facebooka do zdobywania konkretnych zapytań ofertowych?
- Jakich narzędzi użyć do mierzenia ruchu w serwisie, aby uzyskać rzeczywiście wartościowe i użyteczne informacje?
> Wartościowe analizy i praktyczne materiały
- Zbudujemy wspólnie gotowy plan strony (specyfikację), do natychmiastowego zastosowania przez firmowego webmastera lub firmę zewnętrzną.
- Wykonamy analizę słów kluczowych, by określi, na które warto się pozycjonować i jakie działania mają szansę przynieść pożądane rezultaty.
- Zbudujemy dla Twojej firmy przykładowe kampanie za pomocą Google AdWords, Google Display Network oraz e-mailingu.
> Konsultacje przez miesiąc, bez dodatkowych kosztów
Nasze wsparcie nie kończy się na jednorazowym szkoleniu. Jeszcze przez miesiąc po jego zakończeniu świadczymy konsultacje zdalne (e-mail, telefon) pomagając pracownikom Twojej Firmy w realizacji zaplanowanych w trakcie szkolenia działań marketingowych.
> Warunki realizacji szkolenia
Realizacja szkolenia wyceniana jest indywidualnie, możliwy jest dojazd do dowolnego miejsca w Polsce, maksymalna liczebność grupy wynosi: 10 osób.
Szkolenia marketing internetowy – krok po kroku
Wiedza płynąca z praktyki
Od 14 lat tworzymy strony, sklepy internetowe oraz realizujemy kampanie promocyjne. Dzięki naszej pomocy już ponad 200 firm rozwinęło swój biznes w Internecie. Od 3 lat przeprowadzamy szkolenia dedykowane z zakresu sprzedaży i marketingu.
Wymierne efekty szkolenia
Po realizacji szkolenia pozostanie Ci nie tylko wiedza, ale przede wszystkim namacalne efekty – specyfikacje, analizy, wzorce kampanii. Ułatwi to dalsze działania marketingowe.
Wsparcie po szkoleniu
Jeszcze przez miesiąc po realizacji szkolenia możliwe są konsultacje zdalne w sprawie realizacji zaplanowanych w jego trakcie działań. Odpowiemy na każde pytanie uczestników szkolenia zapewniając realną pomoc w codziennej pracy.
Marketingowcy z 14-letnim doświadczeniem
Szkolimy obalając mity!
Jesteśmy aktywnymi marketingowcami, stawiamy na praktykę, udzielamy konsultacji po szkoleniu. Poznaj nas bliżej.
Krzysztof Helm

Kontakt
e-mail: krzysztof.helm@selea.pl
Kompetencje
Analizuję rynki i tworzę nowe produkty. Tworzę zespoły marketingowe i zarządzam realizacją projektów. Dobrze znam specyfikę działania kilku branż: finansowej, prawniczej, usług czystościowych i chemicznej, budowlanej, transportowej.
Doświadczenie
Posiadam 14 – letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży. W trakcie swojej kariery przebyłem drogę od przedstawiciela handlowego do dyrektora ds. sprzedaży i marketingu. Jestem doświadczonym przedsiębiorcą – zbudowałem od podstaw dwa dochodowe biznesy.
Pasje
Nałogowo biegam, interesuję się fotografią, zaczytuję się w biografiach.
Adam Zych

Kontakt
e-mail: adam.zych@selea.pl
Kompetencje
Tworzę strategie marketingowe dla małych i średnich firm, jestem realizatorem kilkudziesięciu kampanii promocyjnych w Internecie. Dobrze znam specyfikę działania kilku branż: medialnej, wydawniczej, informatycznej, administracji publicznej.
Doświadczenie
Posiadam 14 – letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży. Znam marketing od podszewki – rozpoczynałem pracę jako copywriter, a udało mi się osiągnąć stanowisko kierownika ds. marketingu. Z sukcesami wprowadzałem na rynek nowe produkty i budowałem wizerunek firm.
Pasje
Interesuję się sportami walki, staram się poświęcać jak najwięcej czasu moim dzieciaczkom.
Nasi klienci o szkoleniach
Każda opinia jest dla nas ważna, ponieważ pozwala rozwijać nasze działania. Te dobre dodają nam skrzydeł.