Jak pozyskiwać klientów przez Internet?

Internet to obecnie najważniejszy kanał pozyskiwania klientów. Dowiedz się, jak stworzyć skuteczną stronę internetową i prowadzić kampanie promocyjne w sieci. Skorzystaj z wiedzy praktyków z 14 – letnim doświadczeniem.

Jak pozyskiwać klientów przez Internet?

Internet to obecnie najważniejszy kanał pozyskiwania klientów. Dowiedz się, jak stworzyć skuteczną stronę internetową i prowadzić kampanie promocyjne w sieci. Skorzystaj z wiedzy praktyków z 14 – letnim doświadczeniem.

Jak pozyskiwać klientów przez Internet?
Praktyczne szkolenie dedykowane Twojej Firmie

Od 14 lat zajmujemy się marketingiem internetowym. Tworzymy strony i sklepy internetowe. Pozycjonujemy je na wysokie pozycje Google, pozyskujemy ruch z kampanii Google AdWords, Google Display Network, zdobywamy dla naszych klientów zapytania ofertowe dzięki e-mailingowi oraz działaniom na Facebooku. Już ponad 200 przedsiębiorcom pomogliśmy rozwinąć biznes poprzez Internet.

W trakcie naszego szkolenia dzielimy się zdobytą wiedzą i doświadczeniem, przekazując konkretne porady i wskazówki do zastosowania w Twojej Firmie. Sprawdź, co zyskasz dzięki naszemu szkoleniu:

> Jak zbudować skuteczną stronę lub sklep internetowy?

  • Jak zaplanować wygląd, funkcjonalność, komunikację, by realizować założone cele biznesowe (zdobywanie zapytań ofertowych, pozyskiwanie zamówień itp.)
  • W trakcie tej części szkolenia wspólnie planujemy działania dla konkretnej wskazanej przez Ciebie strony internetowej, w rezultacie otrzymujesz gotowy przepis na stworzenie skutecznej biznesowo strony.
  • Dowiesz się również, jaki CMS (system zarządzania stroną) warto wybrać, na co zwracać uwagę przy wyborze hostingu oraz dlaczego już na tym etapie należy myśleć o pozycjonowaniu strony.

> Jak prowadzić kampanie pozyskiwania zainteresowania potencjalnych klientów?

  • Co należy zrobić, by dzięki pozycjonowaniu zdobyć wysokie pozycje Google?
  • Jak niewielkim kosztem zdobyć ruch na stronie nawet na bardzo trudne słowa kluczowe dzięki Google AdWords.
  • W jaki sposób wyświetlać reklamy w znanych portalach za niewielkie pieniądze poprzez Google Display Network?
  • Jak prowadzić kampanie e-mailowe, aby bez łamania prawa docierać do potencjalnych klientów i zdobywać zapytania ofertowe?
  • Jak wykorzystać Facebooka do zdobywania konkretnych zapytań ofertowych?
  • Jakich narzędzi użyć do mierzenia ruchu w serwisie, aby uzyskać rzeczywiście wartościowe i użyteczne informacje?

> Wartościowe analizy i praktyczne materiały

  • Zbudujemy wspólnie gotowy plan strony (specyfikację), do natychmiastowego zastosowania przez firmowego webmastera lub firmę zewnętrzną.
  • Wykonamy analizę słów kluczowych, by określi, na które warto się pozycjonować i jakie działania mają szansę przynieść pożądane rezultaty.
  • Zbudujemy dla Twojej firmy przykładowe kampanie za pomocą Google AdWords, Google Display Network oraz e-mailingu.

> Konsultacje przez miesiąc, bez dodatkowych kosztów

Nasze wsparcie nie kończy się na jednorazowym szkoleniu. Jeszcze przez miesiąc po jego zakończeniu świadczymy konsultacje zdalne (e-mail, telefon) pomagając pracownikom Twojej Firmy w realizacji zaplanowanych w trakcie szkolenia działań marketingowych.

> Warunki realizacji szkolenia

Realizacja szkolenia wyceniana jest indywidualnie, możliwy jest dojazd do dowolnego miejsca w Polsce, maksymalna liczebność grupy wynosi: 10 osób.

  • 20%
  • 20%
  • 60%

Szkolenia marketing internetowy – krok po kroku

Szkolenia sprzedażoweWiedza płynąca z praktyki

Od 14 lat tworzymy strony, sklepy internetowe oraz realizujemy kampanie promocyjne. Dzięki naszej pomocy już ponad 200 firm rozwinęło swój biznes w Internecie. Od 3 lat przeprowadzamy szkolenia dedykowane z zakresu sprzedaży i marketingu.

Szkolenia sprzedażoweWymierne efekty szkolenia

Po realizacji szkolenia pozostanie Ci nie tylko wiedza, ale przede wszystkim namacalne efekty – specyfikacje, analizy, wzorce kampanii. Ułatwi to dalsze działania marketingowe.

Szkolenia sprzedażoweWsparcie po szkoleniu

Jeszcze przez miesiąc po realizacji szkolenia możliwe są konsultacje zdalne w sprawie realizacji zaplanowanych w jego trakcie działań. Odpowiemy na każde pytanie uczestników szkolenia zapewniając realną pomoc w codziennej pracy.

Marketingowcy z 14-letnim doświadczeniem

Szkolimy obalając mity!
Jesteśmy aktywnymi marketingowcami, stawiamy na praktykę, udzielamy konsultacji po szkoleniu. Poznaj nas bliżej.

Krzysztof Helm

krzysztof-selea-1

Szkolenia sprzedażoweKontakt

e-mail: krzysztof.helm@selea.pl

Szkolenia sprzedażoweKompetencje

Analizuję rynki i tworzę nowe produkty. Tworzę zespoły marketingowe i zarządzam realizacją projektów. Dobrze znam specyfikę działania kilku branż: finansowej, prawniczej, usług czystościowych i chemicznej, budowlanej, transportowej.

Szkolenia sprzedażoweDoświadczenie

Posiadam 14 – letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży. W trakcie swojej kariery przebyłem drogę od przedstawiciela handlowego do dyrektora ds. sprzedaży i marketingu. Jestem doświadczonym przedsiębiorcą – zbudowałem od podstaw dwa dochodowe biznesy.

Szkolenia sprzedażowePasje

Nałogowo biegam, interesuję się fotografią, zaczytuję się w biografiach.

Adam Zych

adam-selea

Szkolenia sprzedażoweKontakt

e-mail: adam.zych@selea.pl

Szkolenia sprzedażoweKompetencje

Tworzę strategie marketingowe dla małych i średnich firm, jestem realizatorem kilkudziesięciu kampanii promocyjnych w Internecie. Dobrze znam specyfikę działania kilku branż: medialnej, wydawniczej, informatycznej, administracji publicznej.

Szkolenia sprzedażoweDoświadczenie

Posiadam 14 – letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży. Znam marketing od podszewki – rozpoczynałem pracę jako copywriter, a udało mi się osiągnąć stanowisko kierownika ds. marketingu. Z sukcesami wprowadzałem na rynek nowe produkty i budowałem wizerunek firm.

Szkolenia sprzedażowePasje

Interesuję się sportami walki, staram się poświęcać jak najwięcej czasu moim dzieciaczkom.

Case Study

Nasi klienci o szkoleniach

Każda opinia jest dla nas ważna, ponieważ pozwala rozwijać nasze działania. Te dobre dodają nam skrzydeł.

FAQ

Baza wiedzy, która odpowie na Twoje kluczowe pytania dotyczące szkolenia sprzedażowego.

  • Szkolenie nastawione jest na przekazanie wiedzy płynącej z praktyki i ćwiczenia sprzedażowe. Dzielimy się doświadczeniami jak za pomocą działań marketingowych zdobyć wstępne zainteresowanie klientów, jak zbudować relację z klientem, jak badać jego potrzeby, przedstawiać ofertę, rozwiewać wątpliwości , negocjować oraz zamykać sprzedaż. Program oraz materiały szkoleniowe przygotowane są dla konkretnej firmy, która korzysta z naszego szkolenia.

  • Tematyka szkolenia jest w dużym stopniu dostosowana do specyfiki działania klienta – charakterystyki produktu/usługi, typu odbiorców i kanałów sprzedaży. Uwzględnia również problemy, z którymi najczęściej stykają się handlowcy w danej firmie. Na każde szkolenie przygotowujemy materiały ściśle dostosowane do rodzaju działań Klienta, tak, aby jak najtrafniej wykorzystać potencjał sprzedażowy danej branży.

  • Na każdym szkoleniu przeprowadzamy zajęcia praktyczne trwające ok. 3 godzin. Podczas warsztatów uczestnicy szkolenia ćwiczą rozmowy sprzedażowe na podstawie przygotowanych przez nas materiałów. Rozmówki dotyczą zarówno rozmów telefonicznych, jak i sposobu zachowania podczas spotkań handlowych.

  • Szkolenie może być przeprowadzone w siedzibie Klienta, w miejscu neutralnym, wynajętym na potrzeby szkolenia (np. w hotelu lub ośrodku wypoczynkowym) lub w salach szkoleniowych w Rudzie Śląskiej.

  • Z racji bardzo dobrych warunków do przeprowadzania szkoleń (przestronne, klimatyzowane, dobrze wyposażone sale), istnieje możliwość przeprowadzenia go w naszej siedzibie mieszczącej się w Rudzkim Inkubatorze Przedsiębiorczości w Rudzie Śląskiej przy ulicy Karola Goduli 36.

  • Każde szkolenie przeprowadzamy indywidualnie dla danej firmy, dzięki czemu skupiamy się wyłącznie na jej potrzebach szkoleniowych. Dzięki temu efekty szkolenia są zauważalnie większe, niż w przypadku szkoleń łączonych.

  • Liczba osób uczestniczących w szkoleniu może być dowolna, jednakże preferujemy grupy liczące maksymalnie do 10 osób, z racji tego, że szkolenia przeprowadzane w mniejszych grupach są bardziej efektywne.

  • Istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia dla jednej osoby. W zależności od budżetu klienta, szkolenie może mieć miejsce w siedzibie Klienta, w salach w Rudzie Śląskiej, bądź może przybrać formę szkolenia online, która jest najbardziej efektywną kosztowo formą szkolenia w przypadku szkolenia dla jednej osoby.

  • W zależności od dyspozycji czasowej, termin szkolenia ustalany jest wspólnie z Klientem.

  • Koszt szkolenia zależny jest od miejsca jego przeprowadzenia, liczby uczestniczących w nim osób oraz finalnego zakresu tematycznego, jednakże zazwyczaj ceny wahają się w przedziale od 1,5 tys. do 3 tys. złotych netto.

  • W większości przypadków płatność za szkolenie dzielona jest na dwa etapy – połowa należności za szkolenie zostaje uiszczona przed szkoleniem, zaś druga połowa po jego zrealizowaniu.

  • Choć program szkolenia i ćwiczenia sprzedażowe zazwyczaj są realizowane w ciągu jednego dnia, istnieje możliwość zorganizowania kilkudniowego szkolenia. Warto zaznaczyć, że przez okres 3 miesięcy po realizacji szkolenia, umożliwiamy zdalne konsultacje sprzedażowe dla uczestników szkolenia bez dodatkowych kosztów.