Jak pozyskiwać klientów przez Internet?

Internet to obecnie najważniejszy kanał pozyskiwania klientów. Dowiedz się, jak stworzyć skuteczną stronę internetową i prowadzić kampanie promocyjne w sieci. Skorzystaj z wiedzy praktyków z 14 – letnim doświadczeniem.

 

Jak pozyskiwać klientów przez Internet?

Internet to obecnie najważniejszy kanał pozyskiwania klientów. Dowiedz się, jak stworzyć skuteczną stronę internetową i prowadzić kampanie promocyjne w sieci. Skorzystaj z wiedzy praktyków z 14 – letnim doświadczeniem.

 

Jak pozyskiwać klientów przez Internet?
Praktyczne szkolenie dedykowane Twojej Firmie

Od 14 lat zajmujemy się marketingiem internetowym. Tworzymy strony i sklepy internetowe. Pozycjonujemy je na wysokie pozycje Google, pozyskujemy ruch z kampanii Google AdWords, Google Display Network, zdobywamy dla naszych klientów zapytania ofertowe dzięki e-mailingowi oraz działaniom na Facebooku. Już ponad 200 przedsiębiorcom pomogliśmy rozwinąć biznes poprzez Internet.

W trakcie naszego szkolenia dzielimy się zdobytą wiedzą i doświadczeniem, przekazując konkretne porady i wskazówki do zastosowania w Twojej Firmie. Sprawdź, co zyskasz dzięki naszemu szkoleniu:

> Jak zbudować skuteczną stronę lub sklep internetowy?

  • Jak zaplanować wygląd, funkcjonalność, komunikację, by realizować założone cele biznesowe (zdobywanie zapytań ofertowych, pozyskiwanie zamówień itp.)
  • W trakcie tej części szkolenia wspólnie planujemy działania dla konkretnej wskazanej przez Ciebie strony internetowej, w rezultacie otrzymujesz gotowy przepis na stworzenie skutecznej biznesowo strony.
  • Dowiesz się również, jaki CMS (system zarządzania stroną) warto wybrać, na co zwracać uwagę przy wyborze hostingu oraz dlaczego już na tym etapie należy myśleć o pozycjonowaniu strony.

> Jak prowadzić kampanie pozyskiwania zainteresowania potencjalnych klientów?

  • Co należy zrobić, by dzięki pozycjonowaniu zdobyć wysokie pozycje Google?
  • Jak niewielkim kosztem zdobyć ruch na stronie nawet na bardzo trudne słowa kluczowe dzięki Google AdWords.
  • W jaki sposób wyświetlać reklamy w znanych portalach za niewielkie pieniądze poprzez Google Display Network?
  • Jak prowadzić kampanie e-mailowe, aby bez łamania prawa docierać do potencjalnych klientów i zdobywać zapytania ofertowe?
  • Jak wykorzystać Facebooka do zdobywania konkretnych zapytań ofertowych?
  • Jakich narzędzi użyć do mierzenia ruchu w serwisie, aby uzyskać rzeczywiście wartościowe i użyteczne informacje?

> Wartościowe analizy i praktyczne materiały

  • Zbudujemy wspólnie gotowy plan strony (specyfikację), do natychmiastowego zastosowania przez firmowego webmastera lub firmę zewnętrzną.
  • Wykonamy analizę słów kluczowych, by określi, na które warto się pozycjonować i jakie działania mają szansę przynieść pożądane rezultaty.
  • Zbudujemy dla Twojej firmy przykładowe kampanie za pomocą Google AdWords, Google Display Network oraz e-mailingu.

> Konsultacje przez miesiąc, bez dodatkowych kosztów

Nasze wsparcie nie kończy się na jednorazowym szkoleniu. Jeszcze przez miesiąc po jego zakończeniu świadczymy konsultacje zdalne (e-mail, telefon) pomagając pracownikom Twojej Firmy w realizacji zaplanowanych w trakcie szkolenia działań marketingowych.

> Warunki realizacji szkolenia

Realizacja szkolenia wyceniana jest indywidualnie, możliwy jest dojazd do dowolnego miejsca w Polsce, maksymalna liczebność grupy wynosi: 10 osób.

  • 20%
  • 20%
  • 60%

Szkolenia marketing internetowy – krok po kroku

Szkolenia sprzedażoweWiedza płynąca z praktyki

Od 14 lat tworzymy strony, sklepy internetowe oraz realizujemy kampanie promocyjne. Dzięki naszej pomocy już ponad 200 firm rozwinęło swój biznes w Internecie. Od 3 lat przeprowadzamy szkolenia dedykowane z zakresu sprzedaży i marketingu.

Szkolenia sprzedażoweWymierne efekty szkolenia

Po realizacji szkolenia pozostanie Ci nie tylko wiedza, ale przede wszystkim namacalne efekty – specyfikacje, analizy, wzorce kampanii. Ułatwi to dalsze działania marketingowe.

Szkolenia sprzedażoweWsparcie po szkoleniu

Jeszcze przez miesiąc po realizacji szkolenia możliwe są konsultacje zdalne w sprawie realizacji zaplanowanych w jego trakcie działań. Odpowiemy na każde pytanie uczestników szkolenia zapewniając realną pomoc w codziennej pracy.

 

Marketingowcy z 14-letnim doświadczeniem

Szkolimy obalając mity!
Jesteśmy aktywnymi marketingowcami, stawiamy na praktykę, udzielamy konsultacji po szkoleniu. Poznaj nas bliżej.

Krzysztof Helm

Szkolenia marketing internetowy

Szkolenia sprzedażoweKontakt

tel.: +48 664 432 141
e-mail: krzysztof.helm@selea.pl

Szkolenia sprzedażoweKompetencje

Analizuję rynki i tworzę nowe produkty. Tworzę zespoły marketingowe i zarządzam realizacją projektów. Dobrze znam specyfikę działania kilku branż: finansowej, prawniczej, usług czystościowych i chemicznej, budowlanej, transportowej.

Szkolenia sprzedażoweDoświadczenie

Posiadam 14 – letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży. W trakcie swojej kariery przebyłem drogę od przedstawiciela handlowego do dyrektora ds. sprzedaży i marketingu. Jestem doświadczonym przedsiębiorcą – zbudowałem od podstaw dwa dochodowe biznesy.

Szkolenia sprzedażowePasje

Nałogowo biegam, interesuję się fotografią, zaczytuję się w biografiach.

Adam Zych

Szkolenia marketing internetowy

Szkolenia sprzedażoweKontakt

tel.: +48 535 111 740
e-mail: adam.zych@selea.pl

Szkolenia sprzedażoweKompetencje

Tworzę strategie marketingowe dla małych i średnich firm, jestem realizatorem kilkudziesięciu kampanii promocyjnych w Internecie. Dobrze znam specyfikę działania kilku branż: medialnej, wydawniczej, informatycznej, administracji publicznej.

Szkolenia sprzedażoweDoświadczenie

Posiadam 14 – letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży. Znam marketing od podszewki – rozpoczynałem pracę jako copywriter, a udało mi się osiągnąć stanowisko kierownika ds. marketingu. Z sukcesami wprowadzałem na rynek nowe produkty i budowałem wizerunek firm.

Szkolenia sprzedażowePasje

Interesuję się sportami walki, staram się poświęcać jak najwięcej czasu moim dzieciaczkom.

Case Study

Nasi klienci o szkoleniach

Każda opinia jest dla nas ważna, ponieważ pozwala rozwijać nasze działania. Te dobre dodają nam skrzydeł.

Dabex

Dzięki nowoczesnej stronie zauważyliśmy znaczny wzrost zainteresowania naszymi produktami i większą liczbę odwiedzin. Produkty są łatwe do znalezienia przez Klientów i przedstawione w przejrzysty sposób. Strona jest atrakcyjna wizualnie i w pełni responsywna.

DABEX | Kołodziej i Jęczmionka Sp. z o.o.

Ampar Klima Sp. z o.o.

Strona jest bardzo atrakcyjna wizualnie, posiada nowoczesny layout oraz dobrze prezentuje się na urządzeniach mobilnych, co w obecnych czasach jest bardzo przydatne.
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z ww. firmą (Selea). Wszystkie prace związane z kreacją strony, a także wszelkie poprawki zostały wykonane starannie oraz w należytym terminie. Zlecenie zrealizowane zostało zgodnie z umową co pozwala nam polecić firmę Selea jako rzetelnego i profesjonalnego kontrahenta.

Mariusz Teper, Prokurent Spółki

Aromalinea

Skorzystaliśmy z całego pakietu usług, jaki zaoferowała nam firma Selea: realizacja strony internetowej, przeprowadzenie kampanii e-mailingowych oraz wykonania szkolenia sprzedażowego. Dzięki kampaniom sprzedażowym pozyskaliśmy wielu nowych Klientów, a z niektórymi nawiązaliśmy dłuższą współpracę. Nauczyli nas jak dobrze sprzedawać i osiągać większe zyski, a dzięki nowej, atrakcyjnej stronie internetowej i ciekawej prezentacji produktów, zauważyliśmy znacznie większe zainteresowanie naszym asortymentem. Polecamy skorzystanie z wszystkich usług oferowanych przez firmę Selea, ponieważ jako spójna całość pozwalają na wyraźną poprawę wyników sprzedażowych.

Żaneta Szycówka-Szczepanek, Aromalinea

itBUD Zakład Nowych Materiałów Budowlanych

Firma Selea zrealizowała dla mnie stronę internetową na bardzo korzystnych warunkach. Strona jest bardzo atrakcyjna wizualnie, responsywna i przyciąga uwagę użytkowników. Wykonawca szybko trafił w moje gusta i strona powstała w odpowiednim czasie. Przez cały okres tworzenia witryny miałem do niej wgląd i na bieżąco mogłem zgłaszać swoje uwagi, co okazało się bardzo przydatne i znacznie przyśpieszyło prace nad stroną. Kontakt z webmasterem również oceniam bardzo pozytywnie, nawet po zakończeniu projektu chętnie służy nam radą i pomocą podczas aktualizacji danych. Jak najbardziej polecam współpracę z firmą Selea.

Krzysztof Okurowski, Prezes Zarządu

Szwedzki Kraków

Przy tworzeniu mojej strony internetowej nie mogłam trafić lepiej, niż na firmę „Selea”. Mniej więcej wiedziałam, jak ma wyglądać moja strona, jednak realizacja moich wskazówek przez grafika firmy przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Gdy kilka tygodni po wykonaniu strony prosiłam o dokonanie na niej kilku zmian, moja prośba została błyskawicznie(!) i nieodpłatnie(!) spełniona. Profesjonalizm, terminowość, uprzejmość, natychmiastowa odpowiedź na każdy mój mail – jednym słowem firma na szóstkę z plusem. Polecam!

Jolanta Majkowska-Kula, Kraków

FAQ

Baza wiedzy, która odpowie na Twoje kluczowe pytania dotyczące szkolenia sprzedażowego.

  • Szkolenie nastawione jest na przekazanie wiedzy płynącej z praktyki i ćwiczenia sprzedażowe. Dzielimy się doświadczeniami jak za pomocą działań marketingowych zdobyć wstępne zainteresowanie klientów, jak zbudować relację z klientem, jak badać jego potrzeby, przedstawiać ofertę, rozwiewać wątpliwości , negocjować oraz zamykać sprzedaż. Program oraz materiały szkoleniowe przygotowane są dla konkretnej firmy, która korzysta z naszego szkolenia.

  • Tematyka szkolenia jest w dużym stopniu dostosowana do specyfiki działania klienta – charakterystyki produktu/usługi, typu odbiorców i kanałów sprzedaży. Uwzględnia również problemy, z którymi najczęściej stykają się handlowcy w danej firmie. Na każde szkolenie przygotowujemy materiały ściśle dostosowane do rodzaju działań Klienta, tak, aby jak najtrafniej wykorzystać potencjał sprzedażowy danej branży.

  • Na każdym szkoleniu przeprowadzamy zajęcia praktyczne trwające ok. 3 godzin. Podczas warsztatów uczestnicy szkolenia ćwiczą rozmowy sprzedażowe na podstawie przygotowanych przez nas materiałów. Rozmówki dotyczą zarówno rozmów telefonicznych, jak i sposobu zachowania podczas spotkań handlowych.

  • Szkolenie może być przeprowadzone w siedzibie Klienta, w miejscu neutralnym, wynajętym na potrzeby szkolenia (np. w hotelu lub ośrodku wypoczynkowym) lub w salach szkoleniowych w Rudzie Śląskiej.

  • Z racji bardzo dobrych warunków do przeprowadzania szkoleń (przestronne, klimatyzowane, dobrze wyposażone sale), istnieje możliwość przeprowadzenia go w naszej siedzibie mieszczącej się w Rudzkim Inkubatorze Przedsiębiorczości w Rudzie Śląskiej przy ulicy Karola Goduli 36.

  • Każde szkolenie przeprowadzamy indywidualnie dla danej firmy, dzięki czemu skupiamy się wyłącznie na jej potrzebach szkoleniowych. Dzięki temu efekty szkolenia są zauważalnie większe, niż w przypadku szkoleń łączonych.

  • Liczba osób uczestniczących w szkoleniu może być dowolna, jednakże preferujemy grupy liczące maksymalnie do 10 osób, z racji tego, że szkolenia przeprowadzane w mniejszych grupach są bardziej efektywne.

  • Istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia dla jednej osoby. W zależności od budżetu klienta, szkolenie może mieć miejsce w siedzibie Klienta, w salach w Rudzie Śląskiej, bądź może przybrać formę szkolenia online, która jest najbardziej efektywną kosztowo formą szkolenia w przypadku szkolenia dla jednej osoby.

  • W zależności od dyspozycji czasowej, termin szkolenia ustalany jest wspólnie z Klientem.

  • Koszt szkolenia zależny jest od miejsca jego przeprowadzenia, liczby uczestniczących w nim osób oraz finalnego zakresu tematycznego, jednakże zazwyczaj ceny wahają się w przedziale od 1,5 tys. do 3 tys. złotych netto.

  • W większości przypadków płatność za szkolenie dzielona jest na dwa etapy – połowa należności za szkolenie zostaje uiszczona przed szkoleniem, zaś druga połowa po jego zrealizowaniu.

  • Choć program szkolenia i ćwiczenia sprzedażowe zazwyczaj są realizowane w ciągu jednego dnia, istnieje możliwość zorganizowania kilkudniowego szkolenia. Warto zaznaczyć, że przez okres 3 miesięcy po realizacji szkolenia, umożliwiamy zdalne konsultacje sprzedażowe dla uczestników szkolenia bez dodatkowych kosztów.